اس ام اس و شعرهای غمگین زیبا

..
دلتنگی هایم را بند میکشم….

شاید روزی لایق گریبانت شوند….!
..
خواب هایت را با که شریک میشوی….؟!

اما هنوز شریک تمام بیخوابی های من تویی….!!
..
من خود به تو پر پرواز دادم، اما….

به همه گفتم درب قفسش باز بود و…. پرید….!
..
سعی کن تنها باشی زیرا تنها بدنیا امدی و تنها از دنیا خواهی رفت.

بگذار عظمت عشق را درک نکنی.زیرا انقدر عظیم است که تورا نابود خواهد کرد
..
در تنهایی خیالم،تورا مهمان رویاهایم کرده ام تابه آرامی بگویم/” دلتنگتم!
..
باورم شدپاک بودن ذلت است/عاشقی سوزاندن حیثیت است

باورم شددوستیالحظه ایست/بی وفایی قسمتی اززندگیست
..
به خداحافظی تلخ تو سوگند نشد
که تورفتی ودلم ثانیه ای بند نشد
لب تومیوه ممنوع،ولی لبهایم
هرچه ازطعم لب سرخ تودل کند،نشد
باچراغی همه جا گشتم وگشتم درشهر
هیچکس،هیچکس اینجا به تومانند نشد
هرکسی دردل من جای خودش را دارد
جانشین تودر این سینه خداوند نشد
خواستند ازتو بگویند شبی شاعرها
عاقبت باقلم شرم نوشتند،نشد
..
در دفتر خاطراتم نوشتم عشق زیباست،معلم دفترم را دید گفت:

این رویاست گفتم معلم تو از عشق چه می دانی؟

گفت در عالم عشق عاشق همیشه تنهاست
..
میانه باز ها یک باز تنهاست/دراوج قله بی آوازتنهاست

کبوترباکبوترهم غریب است/کبوترباکبوتر باز تنهاست…
..
میدونم رفتنت خیلی برام سخته/ میدونم هرکی با تو باشه خوشبخته

میدونم سخته اما با خودت لج کن/ سر همین دو راهی راهتو کج کن….
..
از اینجا تا ته دنیا خداحافظ/ آهای دلتنگی فردا خداحافظ

یه خواهش میکنم حرف منو گوش کن/ تمام خاطره هامو فراموش کن….
..

نمیگم من زدم احساسمو کشتم/ نمیگم بعد تو خالی شده پشتم

نمیگم تا ابد یادت نمی افتم/ فقط میگم جدایی رو پذیرفتم….
..
نکندیوسف عمرم روداز مصرخیالت،بازآواره ى تنهای چاهم بکنی!
..
روزی گذر عشق به ماتم افتاد، ماتم زده شد به حال ما غم افتاد،

زان پس بشری به چهره ام خنده ندید، موها همه چون ریش و دندان افتاد
..
یادش بخیرزمانی که عشق بودوعاشقی،مجنون جان میدادبرای لیلی،

یادش بخیرزمانی که وفابودوصداقت دلتنگی وانتظارجای خودش بود،بماند
..
دست خودم نبوددلم تنگ شده
اماگلم دل تو ازسنگ شده
نمیشه ازیادببرم نگاتو
هیچکی توقلبم نمیگیره جاتو. . .
..
من که حس میکنم تونیزدلتنگ منی،این روزهابدجوردرگیردل منی،

من که حس میکنم کاتونیزدلتنگی واشک ریختن است،ارزش من پیش توقدرتمام عالم  است
..
توبشوساحل قلبم/من میشم ماهى مرده/تابگن به عشق ساحل/لب دریاجون سپرده…
..
تحمل هردویمان را ندارد.
.
.
.
اول کداممان باید از پل جدایی بگذرد؟!
..
دلگیرم از مرغ هایی که دانه خوردنشان پیش ما بود

و حالا برای دیگران تخم میگذارند! برو ولی میدانم روزی بوی کباب شدنت به مشامم میرسد….
..
عجیب است دریا، همین که غرقش میشوی، پس میزند تو را….!
..
امروز بدجور حالم خرابه/ نعره سگی برام شرابه

داری روانی ام میکنی/ دارم دیگه قاطی میکنم

اینو بدون نامردیت رو/ یه روز تلافی میکنم

بختت بسوزه آسمان/ دیگه شده آخر زمان

تو این همه خلق خدا/ ببین کی شده رقیب من….
..
نگو گذشته از ما، نگو ازم گذشتی/ نگو دلت گرفته، از اینکه پام نشستی

تقدیرم اینه که، پیش من نمونی/ نگو باز میتونی، تو بی من بمونی

تقدیرم اینه که، بمونم تو قفس، همیشه بمونی یه تنها، یه بیکس….
..
بنویس واسه من، دلت از چی شکست/ واسه چی تو چشات، رنگ غصه نشست

بنویس واسه من، دلت از چی برید/ بگو کی رو چشات، نقش گریه کشید

بنویس بنویس، واسه من بنویس/ که دلت تنگ شده، طاقت گریه نیست….
..
پابندعشق تومنم،باورنداری هم صدا/تامردنم عاشقتم،حتاتومرگ لحظه ها
..
به رسم این دوره زمون تنهایی قسمت منه/ بازی تقدیرو ببین دلموآتیش میزنه

اون که رفیق راهته برات هزاربار میمیره/ اگه بگی دوسش داری تو رو به بازی میگیره….
..
ببین که عشق نداره راه ساده/ سواره کم پیاده هاش زیاده

اون کسی برگ برنده میبره/ که پای هرکس دل نداده….
..
تنهایى یعنى اگه هزاربارهم ازاول تاآخرلیست شماره هاىموبایلت رونگاه کنی،

نتونی یه نفرروپیداکنی که باهاش درددل کنی!
..
دلتنگ کودکیم

یادش بخیر

قهرمیکردیم تاقیامت ولحظه ای بعدقیامت میشد
..

به انگشتانم که مینگرم به یادت می افتم،چون عزیزانم انگشت شمارند!
..
قلابت را بدون طعمه بینداز، اینجا پر از ماهی هاییست که از زندگی سیرند….
 


درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1391برچسب:اس ام اس,فلسفی ,عاشقانه,دلتنگی,جوک وداستان,ایا می دانید؟, | 21:55 | نویسنده : reza |