اس ام اس های عشقولانه و رمانتیک جدید

اس ام اس های عشقولانه و رمانتیک جدید مخصوص عاشقا

 

گر محبت ثمرش سوختن و ساختن است / یا به دنبال محبت سر خود باختن است / من به میدان رفاقت گذرم از سر خویش / تا بدانی که این حاصل دوست داشتن است

 

کابوس نبودی که رهایت کنم / از خاطره عشق جدایت کنم / آنقدر عزیزی که دلم میخواهد / هر چیز که دارم فدایت کنم

 

دور شدم از تو دلم شور زد / ساز دلم نغمه ی ناجور زد / آه از آن چشم که با یک نظر / بال و پرم را گره کور زد

 

ای کاش نگاه خسته را خوابی بود / یا در شب بی ستاره مهتابی بود / ما مثل دو کاج دور از هم هستیم / ای کاش که بین من و تو تایی بود

 

او باشد و مهتاب فراوانی هم / من باشم و اشک های پنهانی هم / حتما شب عاشقانه ای خواهد شد / مخصوصا اگر نم نم بارانی هم

 

نالم از دست تو ای ناله که تاثیری نکردی / گرچه او کرد دل از سنگ، تو تقصیر نکردی / شرمسار توام ای دیده، از این گریه ی خونین / که شدی کور و تماشای رخش سیر نکردی

 

بوی نفسهای لبت جان و دلم وا میکند / اما نمیدانم چرا امروز و فردا میکند / با بودنت کنار من، غم های عالم میرود / فکر تو در این قلب من هر لحظه غوغا میکند

 

میمیرم اگر دلت پر از غم شود / یا چشم تو میزبان شبنم شود / پاییز و بهار را به هم میدوزم / یک نخ اگر از پیراهنت کم شود



درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ

نظرات شما عزیزان:

azadeh
ساعت11:21---31 ارديبهشت 1391
سلام ممنون که بهم سرزدی.منم شما رو لینک کردم.وب قشنگی داری موفق باشی.

hamed
ساعت14:35---28 ارديبهشت 1391
salam webe khoobi dari mano ba esme zakhme del link kon va bg ba che esmi linket konam

ღღسولمازღღ
ساعت20:07---21 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ قشنگی دارین ممنون که بهم سر زدید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 19 خرداد 1391برچسب:, | 20:29 | نویسنده : reza |