اس ام اس های فاز سنگین و تیکه دار


اس ام اس های فاز سنگین و تیکه دار (سری 93)

 

یه دل دارم غلغلیه آره رفیق غلغلیه

از بس باهاش بازی کردن طفلک شکل یه توپ شده

- – – — – – – — – – – — – – – — – – -

گذشت…

گذشت آن زمان هایی که مردم همدیگر را دور میزدند

حالا از روی هم رد می شوند!

- – – — – – – — – – – — – – – — – – -

گاهی لال می شود ادم

حرف دارد اما کلمه ندارد

- – – — – – – — – – – — – – – — – – -

آدم وقتی می تونه به مثل ” گشتم نبود نگرد نیست ”

ایمان بیاره که دنبال یه دوست خوب و صادق باشه

- – – — – – – — – – – — – – – — – – -

آدمایی که عشقشونو مثل کانال تلوزیون عوض میکنن

آخرش باید بشینن برفک تماشا کنن …

- – – — – – – — – – – — – – – — – – -

گره بزن ازین گره های کور

که بختِ مرا به روزهای شوم بی تقویم می بندند

من این نحسیِ بی تو را کجا دَر کنم؟

- – – — – – – — – – – — – – – — – – -

به هوایت بگو اینقدر بر سر من نزند

من سرم درد میکند

- – – — – – – — – – – — – – – — – – -

میگن درد رو از هر طرف بنویسی میشه درد

ولی درمان و از آخر بنویسی میشه نامرد

مواظب باش واسه دردت به هر درمانی تن ندی

- – – — – – – — – – – — – – – — – – -

خدایا من دلم را صابون زده ام برای او نمی دانم چرا دلم می سوزد؟

- – – — – – – — – – – — – – – — – – -

هرچقدر که میخواهی دورم بزن

فقط من نگرآنتم یه وقت سرت گیج نره

 



درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: