اس ام اس دل شکسته

دلم تنهای تنهاست، دیگه از همه سیره / ولی با همه ی درداش برای تو میمیره

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

کسی هرگز نمیداند چه سازی میزند فردا / چه می دانی تو از دیروز چه می دانم من از فردا / همین یک لحظه را دریاب که فردا میشوی تنها

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

تنهایی ما غمگین است / درد دوری به دلم سنگین است / یاد ایام گذشته به دلم / زنده باد که چقدر رنگین است

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

درویش کوچه های تنهاییم، کاسه ی گدایی مرا سکه ی نگاه تو کافیست

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

وفای اشک را نازم که در شبهی تنهایی، گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

سعی کن تنها باشی زیرا تنها بدنیا آمدی و تنها از دنیا خواهی رفت، بگذار عظمت عشق را درک نکنی، زیرا انقدر عطیم است که تو را نابود خواهد کرد


کاش میدانستی …
که جهـانم بی تو الف ندارد … !!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


لعنت به همه ی قانون های دنیا
که در آن شکستنِ دل
پیگردِ قانونی ندارد.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


خودت را تصور کن
بی او
شاید بفهمی چه کشیدم
بی تو

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


دلت طفل بود...
قدت به قد عاشقی هم نمیرسید که کوچک شمردی
عظمت عاشقانه هایم را...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


هرچه من حساب میکنم
نمیشود
روزهای سرد من بسر
نمیشود
عاشقانه ، عاشقی بکن
ولی
این درخت بدون تو با ثمر
نمیشود

وقتي دل کسي رو بشکنيد...
هر کاري هم که بعد از اون براش انجام بدين...
اون ديگه هيچوقت براتون همون "آدم سابق" نمي شه
هيچ وقت .
 
++++++++++++++++++++++++++++++++++



نذر مي کنم
نذرم ادا نمي شود
اين سبزه ي امامزاده وا نمي شود
من عاشق تو و تو عاشق هوس
بين منو تو اين حرف معنا نمي شود
 

++++++++++++++++++++++++++++++++++



خاطرات آدم مثل يه تيغ کند ميمونه که رو رگت ميکشي! نميبره اما تا ميتونه زخميت ميکنه
 

++++++++++++++++++++++++++++++++++



به جرم اينکه دلم آه هست و آهن نيست
کسي به جز تو در اين روزگار با من نيست
خوش آمدي.... بنشين....
آفتاب دم کردم
که چاي دغدغه ي عاشقانه ي من نيست
 

++++++++++++++++++++++++++++++++++



گفتي که دگر در تو چنان حوصله اي نيست
گفتم که مرا دوست نداري گله‌اي نيست
رفتي و خدا پشت و پناهت به سلامت
بگذار بسوزد دل من مسئله‌اي نيست



 
همه مرا به خنده هاي باصدا مي شناسند ؛
اين بالش بيچاره ،
به گريه هاي بي صدا
از اينجا احمق بودنت شروع ميشود:وقتي ميفهمي موجود ديگري را بيشتر از خودت دوست داري

++++++++++++++++++++++++++++++++++

دل"
اتفاقي ترين اشتباه دنياست!
بسته ميشود آنجا که نبايد؛
کنده ميشود از جايي که نبايد.

++++++++++++++++++++++++++++++++++

يک تلنگر
هم
کافي بود
براي اينکه بشکنم،
به هر حال ممنون از مشتت...

++++++++++++++++++++++++++++++++++

آهسته گفت : "خدا نگهدارت"
در را بست و رفت...
آدمها چه راحت ، مسئوليت خودشـان را
به گردن "خدا" مي اندازند!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++

من به هيچ دردي نمي خــورم
.............ايـن درد ها هستنــد که چپ و راستــ به من مي خورند ..

 

 

 

 

من زانو هایم را به اغوش کشیده بودم

وقتی تو برای اغوش دیگری زانو زده بودی


 

               @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


فقط پلی بودم برای عبورت
فکر تخریب من نباش
به آخر که رسیدی دست تکتن بده خودم فرو میریزم


 

درد مرا انتخاب کرد
من تورا
تو رفتن را
آسوده برو دلواپس مباش
من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم

 

تمام ماهی ها فرار میکنند
تنها منم که میمانم
و دلم را به قلابت بند میکنم
سال هاست...
و تو فراموش کردی مرا بالا بکشی

 

دگر حس شقایق را نداری هوای قلب عاشق را نداری از آن چشمان خون سرد تو پیداست ، که قلب تنگ سابق را نداری...


 

               @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


قهوه ات را بنوش و باور کن من به فنجان تو نمیگنجم.


 

به هر یاری که جان دادم به پاس دوستی دشمنی ها کرد با من، در لباس دوستی

 

من ازتو چیزی نمی خواهم .فقط گاهی نگاهی اشتباهی

 


یادته روز اول بهت گفتم میخوام با یه دروغ بزرگ حرفامو شروع کنم؟ تو اخم کردی ، گفتم : دوستت نداااااارم! بعد هردو تامون زدیم زیر خنده ... اما دیروز گفتی که میخوای با یه دروغ بزرگ خداحافظی کنی و بعد فریاد زدی : دوستت دارم!! هر دومون بغض کردیم و تو رفتی برای همیشه. .

               @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


به هر دری که زدم سری شکسته شد / به هرجا که سر زدم دری بسته شد / نه دگر در زنم به سر نه دگر سر زنم به دری / که روح در به درم از سر و در زدن خسته شد.

جز من اگر عاشق شیداست بگو / ور میل دست به جانب ماست بگو / ور هیچ مرا در دل تو جاست بگو / گر هست بگو نیست بگو راست بگو.

 

               @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


برای چشمهایم نماز باران بخوان....! بغض کرده ، ابریست اما نمیبارد..

 


بنازم عزت اشکی که ریزد برکویر دل ، ولی آخر سوزد دل چو دارد راز دلتنگی.

 

هر کجا ویران بود آنجا امید گنج است/گنج حق را می نجویی در دل ویران چرا؟


 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

بس که دیوار دلم کوتاه است...هر که از کوچه تنهایی ما میگذرد...به هوای هوسی هم که شده...سرکی می کشد ومی گذرد...


 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 به چشمي اعتماد كن كه به جاي صورت به سيرت تو مي نگرد ، به دلي دل بسپار كه جاي خالي برايت داشته باشد و دستي را بپذير كه باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است


 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 آنگاه که با دستانت واژه ی عشق را بر قلبم نوشتی سواد نداشتم اما به دستانت اعتماد داشتم .حال سواد دارم اما دیگر به چشمان خود اعتماد ندارم


پسري يه دختري رو خيلي دوست داشت که توي يه سي دی فروشي کار ميکرد. اما به دخترک در مورد عشقش هيچي نگفت. هر روز به اون فروشگاه ميرفت و يک سي دي مي خريد فقط بخاطر صحبت کردن با اون... بعد از يک ماه پسرک مرد... وقتي دخترک به خونه اون رفت و ازش خبر گرفت مادر پسرک گفت که او مرده و اون رو به اتاق پسر برد... دخترک ديد که تمامي سي دي ها باز نشده... دخترک گريه کرد و گريه کرد تا مرد... ميدوني چرا گريه ميکرد؟ چون تمام نامه هاي عاشقانه اش رو توي جعبه سي دي ميگذاشت و به پسرک ميداد

 


کاشکي هميشه پيشت بودم ميشد فراموشت کنم

 


به پایان رسیدیم اما نکردیم آغاز ، فرو ریخت پرها نکردیم پرواز ، ببخشای ای روشن عشق بر ما ، ببخشای !

 

1.2.3. را شمردم تك تك، آهسته به دنبال تو رفتم با شك

وقتی بزرگ شدم فهمیدم، تمرین جداییست قایم باشك !



روی هر سینه سری تکیه کند وقت وداع / سر من وقت وداع تکیه بر دیوار کرد

روی هر لب ، لبی باشد موقع قنچه شدن / لب من خشکی رو باز از رو خودش پاک کرد . . .



میان عابران تنهاتر از من هیچ کس نیست / کسى اینجا به فکر این غریبه در قفس نیست

دلم امشب براى خنده هایت تنگ تنگست / فقط در دستهاى گرم تو مردن قشنگست . . .


       
 


 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


خيلي سخته كه بغض داشته باشي ، اما نخواي كسي بفهمه ... خيلي سخته كه عزيزترين كست ازت بخواد فراموشش كني ... خيلي سخته كه سالگرد آشنايي با عشقت رو بدون حضور خودش جشن بگيري ... خيلي سخته كه روز تولدت ، همه بهت تبريك بگن ، جز اوني كه فكر مي كني به خاطرش زنده اي ... خيلي سخته كه غرورت رو به خاطر يه نفر بشكني ، بعد بفهمي دوست نداره ....

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



نام تو رو آورده ام دارم عبادت میكنم گرد نگاهت گشته ام دارم زیارت میكنم دستت به دست دیگری از این گذشته كار من اما نمی دانم چرا دارم حسادت میكنم

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


گفتی دلم را بعد از این دست كس دیگر دهم شاید تو با خود گفته ای دارم اطاعت میكنم رفتم كنار پنجره دیدم تو را با... بگذریم چیزی ندیدم این چنین دارم رعایت میكنم


 

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


يه پايانِ تلخ بهتر از يه تلخيِ بي پايانه

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



چشات ديگه از من خسته سيره اما هنوز چشاي من اسيره فقط بدون که اين دل شکسته منتظره بگي واست بميره

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



کشتي قلب مرا موج نگاه تو شکست گر صبر کنم تو هم مرا خواهي شکست


 

 


راستی ثانیه ها نامردند / گفته بودند که بر می گردند
بر نگشتند و پس از رفتنشان / بی جهت عقربه ها می گردند . . .

 


اونی كه اسم قشنگش عمری مونده روی لبهام
آرزوم بود كه بزاره دست پاكش و تو دستام
حالا دور از اون میگیره قلب من مثل نفسهام

 


1.میخوام روی همه ی آجرها بنویسم دلم برات تنگ شده و بعد امیدوارم که یکیشون بیفته روی سر تو تا بفهمی که دلتنگ آدم خاصی مثل تو شدن چقدر دردناکه....

 


من براي سال ها مينويسم ......
سال ها بعد كه چشمان تو عاشق ميشوند.......
افسوس كه قصه ي مادربزرگ درست بود......
هميشه يكي بود يكي نبود......

 



 


 

همه جا سردو سیاه ، رو لبام ناله و آه
سر من بی سایبون ، نگهم مونده به راه
من غمگین و سرد و تو دلم یه گوله درد
نه بهاری نه گلی ، پاییزِم پاییزِ زرد نقاش نيستم ! اما تمام لحظه هاي بي تو بودن را درد ميکشم .

 


 
يه دنيا شادي موندو تو
يه دنيا غصه موندو من
جدايي از چشماي تو
جون به لبم رسوندو
من ...
بعد تو مُردم

 




 


 

تو آنجا... من اينجا... نيمکتهاي دنيا را بد چيده اند...

 


 

 


 

 


 

خنديدن، خوب است. قهقهه، عالي است. گريستن، آدم را آرام مي کند اما… لعنت بر بغض !
 

______________________________________________________


وقتي از دست دادن عادت مي شود ديگر بدست آوردن هم آرزو نمي شود ...

_________________________________________________

______________________________________________________


تعجب نکن اگر شعر تازه اي برايت نمي نويسم
هيچ مدادي ، وقتي خيس ميشود ... نمي نويسد
نه هوا ابريست
نه باراني مي بارد...
پس بهانه دلم براي اين همه سنگيني چيست....!!!؟
 

 


خدایم ای خدایم ای خدایم ، صدایت میکنم بشنو صدایم ، صدای خسته و تنهاترینم ، که زیر موج نامهربانان شکستم .

 

 

 

 

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, | 14:49 | نویسنده : reza |