اس ام اس دل شکستگی

در اين دنيا که حتي ابر ، نمي گريد به حال ما
همه از من گريزانند، تو هم بگذر از اين تنها..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


دگر تـــــــنها نیستم!!!
مدتی ست با تـــــو
در خودم...
زندگی میکنم...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


کوه ها با همند و تنهايند ، همچو ما با همان تنهايان!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


این روزها برای تنها شدن، کافیست صــــــــــــــــادق باشی..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


گاهي آدمهاي تنها؛خيلي خوش شانس هستند، چون کسي را ندارند تا از دست بدهند .. !!!



 
هرچند تنهايي را دوست ندارم ، اما دوست دارم در قلب تو تنهاي تنها باشم !


++++++++++++++++++++++++++++++++++


باران حضورت
که ببارد
تنهايي ام خشکسالي اش
را تعطيل مي کند
به حرمت
قطراتي از جنس تو


++++++++++++++++++++++++++++++++++


راز اين هستي چيست؟
ما چرا آمده ايم؟
کار ما نيست گذر از هستي،
گذر از آدم ها
کار ما شايد
پر کردن تنهايي
يک دل تنها باشد


++++++++++++++++++++++++++++++++++


از تنها بودنم راضي نيستم ؛ اما …. خوشحالم که با خيلي ها نيستم … !!!


++++++++++++++++++++++++++++++++++


يادم نرود که:
من تنها هستم...
اما تنها من نيستم!

 

1.میخوام روی همه ی آجرها بنویسم دلم برات تنگ شده و بعد امیدوارم که یکیشون بیفته روی سر تو تا بفهمی که دلتنگ آدم خاصی مثل تو شدن چقدر دردناکه....

 


 
وقتی کسی تنهات گذاشت نگران خودت نباش که بدون اون چکار کنی. شرمنده دلت باش که به تو اطمینان کرد.

 


 

2.می خواهم روی تمام سنگ های دنیا بنویسم دلم واست تنگ شده و آرزو می کنم یکی از اون سنگ ها به سرت بخوره تا بفهمی دلتنگی چه دردی داره .

 

 

اگر فکر کردى ازت خوشم میاد و برام خیلى عزیزى و دلواپستم و اگه نبینمت دلم برات تنگ میشه
.
.
.
.
براى اولین بار درست فکر کردى!
 

 

 

دلتنگ که باشی هیچ کس جز دلدار به دادت نمی رسه ، دلداده ی دلتنگیاتم !
 

 

 

دلتنگی بد نیست ، یادگاری است از آنانی که داریم و دورند . . .

 

 

 

 

 

 

 

 

______________________________________________________
رفتن ، نموندن ، رسم عاشقی همینست / مواظب خودت باش تنهایی در کمینست .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

______________________________________________________


دوستت دارم چون تنها ترين فکر تنهايي مني.دوستت دارم چون زيباترين لحظات زندگي مني.دوستت دارم چون زيباترين روياي خواب مني.دوستت دارم چون زيباترين خاطرات مني.دوستت دارم چون به يک نگاه،عشق مني

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________________________________

 


تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ، تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ، تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم ، تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست .

 
تنهاي اول : هيچکس همراه نيست !

 

 

 

 

 

_________________________________________________

روز هاي تنهايي سخت نيست ، سرده
دوستت دارم

در قفس تنهاييم تنها ياد توست که مرا به اوج همه ي دوست داشتنها به پرواز در مي آورد .

دلم تنهاي تنهاست ديگه از همه سيره / ولي با همه درداش براي تو ميميره .
 


درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:اس ام اس,فلسفی ,عاشقانه,دلتنگی,جوک و,,,, | 14:34 | نویسنده : reza |