اس ام اس روز مادر
امروز روز مادر است! روز زن

 

مادر! چه کلمه سهل و ممتنعی. چه کلمه مقدسی و چه مفهوم زیبایی! جالب است که زبانهای مختلف برای مفهوم مادر کلماتی در همین حدود دارند. ماذر – مامان – مام – ام و… برای گفتن آن لب حالت خاصی می گیرد! اوج احساس و عاطفه! اوج دوستی و محبت.

* ** * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خد ای من! مادر، اسطوره ای مقدس است در زندگی انسان. بزرگ و بلند. شاید نیمی از انسانها مادر شوند اما بازهم مادر بودن و مادری کردن مفهومی مقدس است.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


روز کوتاهتر…آبی کوتاهتر…مادرم برف شده…مادرم برف شده…آب شود بر من و من سبز شوم…ولی افسوس،ولی افسوس که من تشنه تر از اینهایم
 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مادر یک موجود بی مثل و مانند مادر سجده گاه دوم مادر عزیز ترین نعمت الهی مادر زندگی بخش مادر جنس مظوم معصوم مادر دنیا و آخرت مادر باغ بان جنت و بهشت و مادر همه چیز  من است
 روزت مبارك  

 


روز پدر رو به بابای خوب دست و دلبازم تبریک میگم (هم اکنون نیازمند یاری سبز شما می باشیم)

 

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه یه مرد تو این دوره زمونه باشه اونم تویی

روز مرد مبارک

 

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 دو موجود هستی گرامی تر است

 

یکی میهن و دیگرش مادر است
ستایش کنم زن که او مادر است
که مادر سزاوار زیب و زر است
تو ای مادر من نوای میهن من
کنم خواب در اغوشت ای سرور من


در نگاه پر فروغت در آماقه سوکوتت تنها محبت را میبینم مهر تو در زره زره ی وجودم رخنه کرده و حال به زیبا ترین و مقدس ترین واژه یعنی مادر قسم می خورم که دوستت دارم …. مادر عزیزم روزت مبارک


ای مادر عزیز که جانم فدای تو قربان مهربانی و لطف و صفای تو تولد مظهر خلقت مبارک باد !


می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟
روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه اما روز پدر جوراب فروشی ها !
می دونی شباهشتون چیه ؟ پول هر دو از جیب بابا می ره !!!


مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد. روزت مبارک مادر خوبم !


زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر


امروز روز مادر است! روز زن

مادر! چه کلمه سهل و ممتنعی. چه کلمه مقدسی و چه مفهوم زیبایی! جالب است که زبانهای مختلف برای مفهوم مادر کلماتی در همین حدود دارند. ماذر – مامان – مام – ام و… برای گفتن آن لب حالت خاصی می گیرد! اوج احساس و عاطفه! اوج دوستی و محبت.

* ** * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خد ای من! مادر، اسطوره ای مقدس است در زندگی انسان. بزرگ و بلند. شاید نیمی از انسانها مادر شوند اما بازهم مادر بودن و مادری کردن مفهومی مقدس است.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


روز کوتاهتر…آبی کوتاهتر…مادرم برف شده…مادرم برف شده…آب شود بر من و من سبز شوم…ولی افسوس،ولی افسوس که من تشنه تر از اینهایم
 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مادر یک موجود بی مثل و مانند مادر سجده گاه دوم مادر عزیز ترین نعمت الهی مادر زندگی بخش مادر جنس مظوم معصوم مادر دنیا و آخرت مادر باغ بان جنت و بهشت و مادر همه چیز  من است
 روزت مبارك

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مادر عزیز:
امروز روز مادرس است .همه در این روز محبت مادر شانرا شما را گرامی میدارند. اما من بیچاره تو را در بر ندارم . تو با همه مهربانی هایت مر ا در دنیایی غم و درد گذاشتی و رفتی. امشب تا روز در خیال با تو بودم نوازشهای دور طفلی ام را لمس میکردم و و با اشک جاری همراه با تو بودم. من فرزند که زریعه ی از خدامات ترا در حیاتت تحسین نتوانستم مرا ببخش .روحت شاد و بهشت برین مکانت.

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میشــــه اسـم پاکتو
رو دل خـــــدا نوشت
میشه با تو پر کشید
تــــوی راه سرنوشت
میشـــه با عطـر تنت
تا خــــود خـدا رسید
میشــه چشــم نازتو
رو تن گلهــــا کـشید
مادرم جـــــونم فـدات
برم قــــربــون چشات
تو اگــــــــه نگام کنی
جون میدم واس نگات
.................
شایان نجاتی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهربانی مادر است

ایثار مادر است

عشق مادر است

زندگی مادر است

رنجر مادر است

غم خوار مادر است

درد مادر است

تنها مادر است

بهترین جمله گیتی مادر است
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


روزگار من چه صفایی داشت
وقتی مادر صبح ها سفره ای می ذاشت
قلبم از احساس گفتنی ها داشت
وقتی مادر پیشم قدم بر می داشت
به خدا مادر بی تو غمگینم
خاک دلتنگی بستر سینم
به خدا مادر بی تو بی احساس
نا امیدی راهیه فرداس
بین ما دریا ، بین ما دوری
بین ما تقدیر، سخت و مجبوری
در دل شبها مادر، من تورا جویم
تا کشی با عشق ناز دستی بر رویم
به خدا مادر بی تو غمگینم
خاک دلتنگی بستر سینم
به خدا مادر بی تو بی احساس
نا امیدی راهیه فرداس
میگم تو که هنوز کنارمی
غم جدایی از چشاشو نداری
بشین پاشو هزار دفعه شکر خدا کن
مقدسه خاک پاش ، مهر دعاس
مقدسه خاک پاش ، مهر دعاس
دوستت دارم مادر..........

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

هزار دستگاه 206، 100 دستگاه آپارتمان، اسکناس به ارتفاع برج میلاد، و میلیارها ریال جوایز نقدی...
فدای یک تار موی تو مامان گلم!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مادرای معنی ایثارتوگل باغ خدایی
توی روزگارغربت باغم دل آشنایی
مینویسم ازسرخط مادرای معنی بودن
مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به بهشت نمیروم اگر تو آنجا نباشی مادر.روزت مبارک


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم...
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.
 


 


درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, | 21:24 | نویسنده : reza |