اس ام اس دروغکی

اخراجش از بهشت...

++++++++++++++++++++++++++++++++++


به يک ديگر دورغ نگوييد
آدم است ،
باور مي کند ،
دل مي بندد


مــن مي بافم ...
تــو مي بافي ...
مــن براي تــو کلاه
تا سرت را گرم کنم ...
تــو براي مـن دروغ
تا دلم را گرم کني

++++++++++++++++++++++++++++++++++


شيرين نميشود طعم تلخ دروغ هايي که به خوردم دادي........!!!!!!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++


گرگه در خونه بزبزقندي رو ميزنه؟
شنگول ميگه: کيه؟
گرگه ميگه : منم آقا گرگه
شنگول و منگول و حبه انگور تحت تاثير صداقتش قرار ميگيرن و درو باز ميکنن

++++++++++++++++++++++++++++++++++


دلم واسه شيطان ميسوزه ... ! دروغ نگفت. تظاهر نکرد... حتي به قيمت


بین تموم دروغات حتی نبود یه حرف راست / اما اینو یادت باشه دروغگو دشمن خداست ...

 

 

_________________________________________________

 

 

________________________________________________
پیکان هزار سو شدم باور کن / در عشق سیاه رو شدم باور کن
آنگاه که بر گله ی قلبم تو زدی / چوپان دروغگو شدم باور کن

 

 

 

________________________________________________
اونکه میگفت جونش به جونت بسته است / حالا داره به گریه هات میخنده
اونکه میگفت بدون تو میمیره / دروغ میگه دلش جنس کویره
دروغ میگه تو گوش نده به حرفاش / نگو میخوای هنوز بمونی باهاش
خیال نکن بدون اون میمیری / بذار بره ، نباشه جون میگیری

 

 

 


به خودت راست بگو ، آنگاه توان دروغ گفتن به کسی را نخواهی داشت ...

 



درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, | 20:50 | نویسنده : reza |