جوک واس ام اس

 

تركه به نامزدش مي گه 4شنبه به 4شنبه ديره كه همديگر رو ببينيم،
بيا 2شنبه به 2شنبه همديگر رو ببينيم

تركه به البرادعي رئيس اژانس انرژي هسته اي ميگه:
تو واقعا دكتر هستي؟
اونم با افتخار مي گه:بله من دكتر هستم..
تركه ميگه: خوب بدبخت پس چرا تو آژانس كار ميكني؟


تركه قاضي ميشه، يکي ميره پيشش بهش ميگه

من از همسايه ام شکايت دارم به من ميگه گه نخور .
ميگه غلط کرده ! به اون چه ربطي داره برو بخور

به تركه ميگن خسته نباشي ميگه اگه باشم ، چه غلطي ميکني ؟!

دقت کردين وقتي حقيقت رو می دونين ، گوش دادن به دروغای طرف مقابل چقدر لذت بخشه؟

هروقت یکی داشت پول میشمرد ، شروع کنین از خودتون اعداد الکی بگین ، وقتی قاطی میکنه خــیـــلی حال میده !

درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ

نظرات شما عزیزان:

جعفر
ساعت20:13---17 ارديبهشت 1391
لذت بخش بود ممنون-09382099625

ابوالفضل
ساعت20:11---17 ارديبهشت 1391
سلام سایت باحالی داری-09358252185

Mr.ourbuy
ساعت16:48---8 ارديبهشت 1391
سلام ممنون که به وبسایتم سر زدی

راستی خرید نمیکنی


Mr.ourbuy
ساعت21:30---31 فروردين 1391
نصف آرشیو تو خوندم ،دید باز و قلم شیوایی داری

به منم سر بزن


پاسخ:ممنون نظر لطف شماست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:تصاویر,عاشقانه,طبیعت,ماشین,نوشته-ایا می دانید؟, | 14:23 | نویسنده : reza |