.: عاشقونه :.2

عشق افسانه نيست آنكه عشق آفريد ديوانه نيست / عشق آن نيست كه در كنارش باشي عشق آن است كه به يادش باشي

 

              

 

نمي دانم که دانست او دليل گريه هايم را؟ نمي دانم که حس کرد او حضورش در سکوتم را؟ و مي دانم که مي دانست ز عاشق بودنش مستم وجود ساده اش بوده که من اينگونه دل بستم

 

 

 

اگر كسي تو را آن طور كه مي خواهي دوست ندارد ، به اين معني نيست كه تو را با تمام وجودش دوست ندارد.

 

 

 

و حالا لحظه های من گرفتار سکوتی سردو سنگینند.. وچشمانم که تا دیروز به عشقت می درخشیدند نمیدانی چه غمگینند..

 

 

 

اگر سهم من از اين همه ستاره فقط سوسوي غريبي است، غمي نيست. همين انتظار رسيدن شب برايم كافيست

 

 

 

عشق يعني حسرتي دريك نگاه عشق يعني غربتي بي انتها عشق يعني فرصت اما كوتاه عشق يعني مرگ اما بي صدا

 

 

 

 

 

tanha baraye kasi bekhand ke midani agar rafti baraye to gerye mikonad

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گريه هايم بي صداست عشق من بي انتهاست

 

 

 

 

 

با سيم ناز مژهات يه عمر گيتار ميزنم /نگاهتو كوك نكني من خودمو دار ميزنم/چشات اگه رو پنجره طرح ستاره نزنن/دست خودم نيست دلمو به درو ديوار ميزنم

 

 

 

 

 

کشتي قلب مرا موج نگاه تو شکست گر صبر کنم تو هم مرا خواهي شکست

 


 

 

ديگه اين پنجره از ديدن من خسته شده انگاري کتاب عشق من و تو ديگه بسته شده

 


 

 

خورشيد تابانم تويي عشق پريشانم تويي آبي آسمانم تويي رنگ بي پايانم تويي همدم تنهايي من ياد و غمخوارم تويي يار هميشگي من عشق و دنيايم تويي گر نباشي من نيستم چون که هستي ام تويي

 

 


دلم از نرگس بيمار تو بيمارتر است چاره كن درد كسى كز همه ناچارتر است من بدين طالع برگشته چه خواهم کردن كه ز مژگان سياه تو نگون سارتر است گر تواش وعده ديدار ندادى امشب پس چرا ديده من از همه بيدارتر است؟ هر گرفتار كه در بند تو مي نالد زار مى برد حسرت صيدى كه گرفتارتر است عقل پرسيد كه دشوارتر از مردن چيست عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است

 

 

 

 

بي تو ميشه زنده بود نميشه زندگي کرد

 


 

اگه عاشق شدن يارب گناه است دل عاشق شكستن صد گناه است

 


 

دلم خوش بود از ان روزي که در شطرنج دلت شاه عشق بودم اما تو با ان رخ زيبايت ماتم کردي

 


 

برات يه هديه دارم ##**#####**## اين يه سيم خارداره. بپيچ دورت تا کسي دستش به گل من نرسه

 

همیشه وقتی یکی ازم می پرسید چند تا دوسم داری یه عدد بزرگ میگفتم...
ولی وقتی تو ازم پرسیدی چند تا دوسم داری گفتم : یکی !!!
میدونی چرا ؟چون قوی ترین و بزرگترین عددیه که میشناسم ...
دقت کردی که قشنگترین و عزیز ترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟
ماه یکیه ... خورشید یکیه ... زمین یکیه ... خدا یکیه ... مادر یکیه ... پدر یکیه ... تو هم یکی هستی ...
وسعت عشق من به تو هم یکیه ...
پس اینو بدون از الان و تا همیشه : یکی دوستت دارم...

 

 

 

اگه يه روز ديدی فروختمت فکر نکن ادم فروشم عزیزم چون من گل فروشم گل من

 

 

 

خيال مي كردي قلب من تاب شكستن نداره منتظري بازم دلم پيش دلت كم بياره مراممن تو عاشقي يكدليو صداقته وقتي مي گم نوكرتم اين اخره رفاقته

 

 

 

در چشمهای تو خانه کردم پلک نزن خانه خرابم میکنی

 

 

 

شمع اگر سوخت و به پروانه وفادار نبود من بر آنم که بسوزم به کنارت ای دوست

 

 

عشق فقط عشق لاتي،عرق سگي آبجو قاطي،قلب فقط قلب فاطي، ، رنگ فقط شکلاتي، 6 ماه تو حبس بي ملاقاتي؛ فکر نکني گنده لاتيم، ما فقط خاطر خاتيم

 

 

sedato baram sms kon , ba negahet baram miss bendaz ,
 ba ghalbet behem zeng bezan , ghalbam roo vibrast ta man barat ye boos bluetooth konam to bezary ro backgrand lopet

 


قلبم رو شكستي ولي من بيشتر از قبل دوستت دارم ميدوني چرا ؟؟؟ چون حالا هر تيكه از قلبم تورو جداگونه دوست داره


 

الو الو الو برج مراقبت اگر باند قلبتون جا داره اجازه فرود مي خوام

 

 

 

از فرش فروشي مزاحمتون ميشم اجازه ميدين دلمو فرش زير پاتون کنم تا هيچ جا جز دل من پا نذارين؟

 

 

 

تو مثل ماه مي مونيُ تنها فرقتون اينه که ماه سه حرف داره ولي تو حرف نداري

 

 

 

ديشب تو فكرت بودم كه يه قطره اشك از چشمام جاري شد ........ از اشك پرسيدم چرا اومدي؟؟ گفت آخه تو چشمات كسي هست كه ديگه اونجا جاي من نيست


                               

ميدوني فرق تو با روز چيه؟ روز بايد 30 تاش رو جمع کني تا 1 ماه بشه اما تو همين جوري ماهي


 

گفتم به گل زرد چرا رنگ مني
افسرده و دلتنگ چرا مثل مني
من عاشق اويم که رنگم شده زرد
تو عاشق کيستي که هم رنگ مني


 

 

اگه از تو ننوشتم ، فکر نکن سرم شلوغه توي زندگي يه وقتا ، تنهايي رمز عبوره اگه از چشمات گذشتم ، فکر نکن عاشق نبودم مطمئن باش توي دنيا ، دل به تو سپرده بودم .


 

وقتي خاطره هاي آدم زياد ميشه ديوار اتاقشون پر عکس ميشه اما هميشه دلت واسه اوني تنگ ميشه که نميتوني عکسشو به ديوار بزني.


 

ميدوني دريا چرا دريا شد؟ به خاطر موجاش اگه موج نداش هيچ و قت دريا نمي شد،من يه دريام و تو موجهاي مني


 

من يک ليوان چاي داغ را به تو ترجيح ميدهم چون چاي فقط زبانم را ميسوزونه ولي تو دلمو ميسوزوني...


 

مرگ آن نيست که در قبر سياه دفن شوم مرگ آن است که از خاطر تو با همه ي خاطره ها محو شوم

 

 

۲تا ادم برفي۲طرفه رود خونه عاشقه همديگه ميشن.از عشق همديگه آب ميشن تا شايد وسط رودخونه به هم برسن


 

باباش گفت عشق کشکه.اون هم گفتم زندگي آش هست بدون کشک هم مزه نداره


 

هيچوقت به چشمات راز دلت رو نگو چون راز نگه نمي دارد و گريه مي كند

 


man hamon mahi kocholoye dele toam moragheb bash delet nashkane ke man mimiram

 


be yade an rooz ke dar safheye shatranje delat shahe eshgh boodam o ba kishe rokhat mat shodam


 

مي خواستم اسمتو تو قلبم حك كنم ولي نكردم. مي دوني چرا؟
آخه ترسيدم ضربان قلبم موقع خواب اذيتت كنه.


 

درون کوچهً قلبم، چه غمگينانه مي پيچد صداي تو که مي گفتي ، به جز تودل نمي بندم


 

کاش دلم قايقي بود که لب يک اسکله خودش را به تو مي بست.


 

پرستوها چرا پرواز کرديد؟جدايي را شما آغاز کرديد
جدايي بي وفايي قهر و دوري همه باشند گناه آشنايي


 

هر وقت دلم برات تنگ مي شه ميام پشت قلبت هي در مي زنم پس هر وقت قلبت مي زنه بدون دلم برات تنگ شده


 

ميدوني علت کسوف و خسوف چيه ماه و خورشيد واسه ديدن تو دعرا مي کنن


    

الهي بميرم سياه پوشت کنم نه آنکه بمانم و فراموشت کنم

 

 

يک شاخه رز سفيد تقديم تو باد/رقصيدن شاخ بيد تقديم تو باد/تنها دل ساده ايست دارايي ما آنهم شب عيد تقديم تو باد


 

ارزو دارم که قشنگترين گل سرخ دنيا را بچينم و بر برگهاي آن قطره ايي از خون خود را بچکانم و انرا به محبوبم هديه کنم تا زماني که گل را ميبويد نفسش خون مرا گرم کند

 

 

در صفحه شطرنج زندگي همه ي مهره هاي من مات مهرباني تو شدند و من قلبم را به تو باختم

 

 

خون من يعني وجودم
بي خون من هيچو پوچم
بارها در عشقنامه نوشتم
خون من مهر وجودت

 


پرسيدم : عشق چيست ؟ گفت : آتشي است . گفتم:مگر آن را ديده اي ؟ گفت:نه در آن سوخته ام

 

 

 

اي دوست دلت هميشه زندان من است
آتشكده عشق تو از آن من است
آن روز كه لحظه وداع من و توست
آن شوم ترين لحظه پايان من است

 

 

 

 

هرگز براي عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهي در انتهاي خارهاي يک کاکتوس به غنچه اي مي رسي که ماه را بر لبانت مي نشاند

 

 

 

هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببيننت و حسوديشون بشه که...... ماهشون مال منه

 

 

 

هيچ کس از راز دلم آگاه نيست.هيچ کس ازآه دلم به جزقلب تو خبرندارد.من درمسيرقلب توام.چون مسافري و مقصدم افق دورچشمان توست

 


 

يک بار براي ديدن دريا قدم به ساحل گذاشتي... اما امواج دريا هزاران بار براي بوسيدن قدمگاهت تا روي ساحل پيش آمدند. دلم برات تنگ ميشه اما هزاران بار بر قدمگاهت بوسه ميزنم.

 

                         

بازهم کبوتراحساسم بال مي گشايد تادرآبي بي کران آسمان قلبت به پروازدرآيد.گويا سالهاست که مفهوم پرواز درگنجايش ذهنش نيست.

 

 

 

دوستت دارم.به وسعت يه کهکشان.اي نام تو مرهم روح و روانم مي خوانم از تو و مي گويم که به پاي تو مانند شمعي آب مي شوم تا پايان.

 


لاستيک قلبم را با ميخ نگاهت پنچر نکن.

 

 

 

به توعادت کرده بودم /اي به من نزديکترازمن
اي حضورم از تو تازه /اي نگاهم از تو روشن


 

اگه سلطنت بلد نباشم سلطنت نميکنمٍ اگه زندگي بلد نباشم زندگي نميکم اما اگه دوست داشتن رو بلد نباشم به خاطره تو ياد ميگيرم.

 

 

 

سلام از معاملات عشقي مزاحمتون ميشم ببخشيد قلب شما مستاجر نمي خواد؟؟؟؟

 

 

 

ShabaMon Ah Ke Che Tariko Che Sarde Delamon Jayiee Ghamee Loneyei darDee To Ro bi man mano bi To GoZashtee

 

 

 

ببخشيد از شرکت گاز مزاخم ميشم ميشه يک گاز از لبتون بيگيرم؟

 

 

 

 

ببين ديگه به اين شماره نه زنگ بزن نه اس ام اس بده شوخي هم ندارم ميخوام اين خط رو بفروشم تا دلت رو بخرم

 


 

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست اما شيشه ي عمرمن است بوسه بر مويت زنم ترسم که تارش بشکند.تارموي توست اما ريشه ي عمر من است

 

 

 

 

قيمت ميوه در ميادين تره بار به شدت افزايش يافت. قدر خودتو بدون هلو

 

   

عشق يعني يه نفر ديگه هم ارزوهات رو بدونه.

 

 

 

 

بوس تنها تصادفيست كه پليس نداره بغل تنها پاركينگيست كه جريمه نداره پس مياي تو پاركينگ تصادف كنيم

 

 

 

 

 

ميدوني چرا خدا به همه دو تا دست , دو تا پا , دو تا چشم داده , اما فقط يکي دونه قلب داده؟ براي اين که بگردي , اون يکيش رو پيدا کني

 


 

 

محبت مثل يک سکه ميمونه که اگه بيفته تو قلک قلب ديگه نميشه درش اورد اگرم بخواي درش بياري بايد اونو بشکني

 

 

 

 

ميدوني اين چيه؟! ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) () اين دل منه که روز به روز برات تنگ تر ميشه......

 

 

 

 

 

من دلم ميخواهد خانه اي داشته باشم پر دوست كنج هر ديوارش دوستانم بنشينند آرام گل بگو گل بشنو هر كسي ميخواهد وارد خانه پر مهر و صفامان گردد شرط وارد گشتن شستشوي دلهاست شرط آن داشتن يك دل بي رنگ و رياست بر درش برگ گلي ميكوبم و به يادش با قلم سبز بهار مينويسم اي دوست خانه دوستي ما اينجاست تا كه سهراب نپرسد ديگر خانه دوست كجاست!!!

 

 

اينگونه باش:شاد اما دلسوز...ساده اما زيبا...مصمم اما بي خيال...متواضع اما سربلند...مهربان اما جدي...سبز اما بي ريا...عاشق اما عاقل...!!!!؟؟؟؟

 


نمي خوام بگم قدر 1 دنيا دوست دارم چون دنيا 1روز تموم مي شه نمي خوام بگم سياهي چشات مثل شب پر ستاره است چون شب هم بالاخره تموم مي شه نمي خوام بگم دوست دارم چون دوست ندارم بلكه عاشقتم

 

 

 

 

بر سنگ قبر من بنوسيد خسته بود . اهل زمين نبود. نمازش شکسته بود بر سنگ قبر من بنويسيد پاک بود چشمان او که دائما از اشک شسته بود بر سنگ قبر من بنويسيد اين درخت عمري براي هر تبر و تيشه دسته بود بر سنگ قبر من بنويسيد کل عمر پشت دري که باز نمي شد  مانده بود

 


ارزويم اين است/نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زياد/نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز/و به اندازه ي هر روز تو عاشق باشي/ آنکه تو را مي خواهد و به لبخند تو از خويش رها مي گردد/ و تو را دوست بدارد هر آن اندازه که دلت مي خواهد

 


اول به نام عشق، دوم به نام تو، سوم به ياد مرگ. بر لوح شيشه اي قلبت بنويس: يا تو و عشق، يا من و مرگ.

 

 


mohabat ra be del dadan safaye sine mikhahad.....asheghe yekdigar bodan deli bikine mikhahad



درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, | 18:45 | نویسنده : reza |