اس ام اس سرکاری و جوک جدید

غضنفر داشته میرفته خونه

خونه شون هیشکی نبوده

میره رو پیغام گیر !

.

.

.

میدونید تفاوت بحرین و استقلال چی بود؟

بحرین ده نفره شیش تایی شد،استقلال یازده نفره ! :) )

.

.

.

اس ام اس جوک جدید

یادش بخیر !

یه روزی آدما به جای شماره

به هم دل می دادن !

.

.

.

پیامک خنده دار جدید

رفتم تو سرچ گوگل تایپ کردم

“زن چه میخواهد؟”

گوگل بعد از ۲۰ دقیقه پاسخ داد

“ما همچنان در حال جستجو ایم !”

.

.

.

میدونی وحشتناک ترین چیز توی دنیا چیه؟

این که از یک کابوس وحشتناک از جا بپری

و ببینی زندگیت از اون کابوس وحشتناک تره !

.

.

.

هر زنی ممکنه واسه همسرش ملکه نباشه

اما هر دختری واسه پدرش پرنسسه !

 

.

.

.

ابر و باد و مه و خورشید و فلک درکارند

بچه ها درس نخوانیدکه لیسانس ها بیکارند !

.

.

.

میگن مردا انقدر جهودن

که اگه قرار بود حامله بشن نسل بشر منقرض می شد !

راس میگن ینی !؟

.

.

.

خدا شانس بده چیست !؟

عبارتی که معمولا خانومها برای بیان حسادت خود

نسبت به خانوم دیگری که به موقعیت خوبی

دست یافته (معمولا شوهر) استفاده می‌کنند !

.

.

.

سلامتی نوشابه که خانواده داره

و خیلی ها ندارن !

 

.

.

.

دکمه پاور مغز توی دماغه

واسه همینه که وقتی انگشت میکنی تو دماغت میری تو فکر !

.

.

.

توصیه به پدران و مادران گرامی :

وقتی بچه تون اومد خونه عطر زده بود

آدامس هم مجویید

هیچوقت ازش نپرسین : “سیگار کشیدی!؟”

مستقیم بزنین زیر گوشش !

.

.

.

بعد از نامزدی

دختر به پسر:

دیگه حق نداری به بقیه دخترا نگاه کنیا…الان دیگه تعهد داری

پسر: جان؟! منظورت چیه ؟

وقتی آدم تو رژیمه دلیل نمیشه به منو ( Menu ) نگاه نکنه !

 

 

اس-ام-اس هاي مخصوص نيمه شب-2

لام .اين اس ام اس فقط جهت بيدار کردن شما از خواب ميباشد! لطفا پس از خواندن آن لبخند زده و سعي کنيد دوباره بخوابيد
-----------------------------
سلام اس ام اس زدم بگم نماز يادت نره 4 ساعت ديگه بايد بيدار شي
---------------------------
سلام .مشترک گرامي اين sms فقط به منظور بيدار کردن شما ارسال شده و هيچ اعتبار ديگري ندارد
---------------------------
بچه ها مي گن تو اهل سينمايي ... ما سر يه چيز دعوامون شده ... مگه راکي همون رمبو نيست ؟!؟ البته اگه خوابي لازم نيست الان اس ام کني ، فردا صبح هم بگي مشکلي نيست . ولي ما رو بي خبر نذار
------------------------
هاهاهاااااااااااا...
گول وخوردي من اس ام اس نبيدم.
وجدان خبيث موبايلت بيدم که خاستم از خواب نازبيدارت وکنم
-------------------------
ببين يکي ميخواست از خواب بيدارت کنه من نذاشتم
کار خوبي کردم؟

 

اس ام اس سرکاری SMS


- برای مردن عمری فرصت دارم

 

در خشکسالی آب از آب تکان نمی خورد

 


- قلبم پر جمعیت ترین شهر دنیاست.

 


- رد پای ماهی نقش بر آب است.

 


- گل آفتابگردان در روزهای ابری احساس بلاتکلیفی می کند.

اس ام اس عاشقانه و جک های جدید و فال و طالع بینی

من سازگارم ، با روزگارم

از تلخیش اما شکایتی ندارم !

.....................................................

زندگی ۳ لحظه است :

دیدن ، بودن و خندیدن تو . . .

.....................................................

گفتمش یار وفادار توام ، گفتا بس است

من وفا کی از تو خواهم تا وفاداری کنی ؟

گفتمش شد ارغوانی چهره ام از هجر تو

گفت میتوان با اشک خونین چهره گلناری کنی . . .

.....................................................

به کدامین کتاب مقدس دنیا سوگند بخورم که از یاد عاشق واقعی ات نخواهی رفت

حتی اگر تو را به آخرین صفحات تاریخ تبعید کرده باشند . . .

.....................................................

آسمان هفتگانه و زمین و کسانی که در آن هستند ، همگی تسبیح خدا میگویند

بی گمان بخشنده است . . .

.....................................................

سفر کردم که از یادم بری ، دیدم نمیشه

آخه عشق یه عاشق با ندیدن کم نمیشه

غم دور از تو بودن بی پرم کرد

نرفت از یاد من عشق ، سفر عاشقترم کرد . . .

.....................................................

کسی که به فکر درست کردن آینده خودش نیست نمیتونه آینده کسی باشه . . .

.....................................................

جدیدترین اس ام اس ها و جوکها

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک

من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو ودیگری خوشبختی تو.

زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز.
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.
زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر...

هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت....هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت....پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت...

کاش کسی تو دلمون پا نمیذاشت... کاش اگه پا میزاشت دلمون رو تنها نمیذاشت... کاش اگه تنها میذاشت رد پاش رو روی دلمون جا نمیزاشت

قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی

موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم،موقعی که نگات کردم ترسیدم باهات حرف بزنم. موقعی که باهات حرف زدم ترسیدم نازت کنم،موقعی که نازت کردم ترسیدم عاشقت بشم حالا که عاشقت شدم میترسم از دستت بدم

دل آدمها مثل یک جزیره دور افتادست ،اینکه کی واسه اولین بار پا به جزیره میزاره مهم نیست مهم اون کسیه که هیچوقت جزیره را ترک نکند

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم




 



درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 خرداد 1391برچسب:اس ام اس ,داستان ,مطالب جالب ,ایا می دانید, , | 11:47 | نویسنده : reza |