‘جوك فك و فاميل

خواستگار اومده برام ، خواهر پسره میگه برادر ما اولین بارشه میاد خواستگاری واسه همین خجالتیه.

مامان بزرگ منم واسه بازار گرمی میگه دختر ما هم اولین باره واسش خواستگار میاد. فک و فامیله داریم؟
.
.
.
داشتم یه آهنگ دانلود میکردم از ۳۰ دقیقه ۵ دقیقه ی آخرش بود یه لحظه از اتاقم اومدم بیرون

بعد دیدم بابام اومده میگه ببخشید حواسم نبود قطعش کردم.

فک و فامیله ما داریم!!!
.
.
.
زن عموم زنگ زده میگه:دارم آش میپزم رشته کم دارم برو برام رشته بگیر.براش خریدم بردم دادم بهش بجای تشکر میگه:چقدر دیر کردی،چرا از این رشته ها گرفتی و….
آخر سر هم میگه خوب دیگه میتونی بری (یه تعارف نزد بریم تو آش که نه یه چایی بده بخوریم تو این سرمای زمستون) فک و فامیله داریم؟!!!
.
.
.
خواهرم توگوشیش اسم منو save کرده(فاتوله)!! بهش میگم:فاتوله یعنی چی؟!

میگه:مخفف فاطمه کوتوله است!! فک و فامیله داریم؟!
.
.
.
با کلی ذوق و شوق رفتیم شیرینی تر خریدیم و رفتیم خونه دختر داییم…

اما نامردا شیرینی خشکای یه هفته پیشو برامون با چایی آوردن… آی حرص خوردیم.. آی حرص خوردیم…
فک و فامیله داریم؟
.
.
.
رفتیم خونه فک وفامیلامون ، بی شعورا هیچ کار خاصی نکردن که من بتونم اینجا بنویسم … ایندفعه واقعاً از همه تون یکصدا میپرسم: فک و فامیله داریم؟
.
.
.
یکی از دوستام تعریف میکرد مامانم وقتی نماز میخونه با هر الله اکبر بلندی که میگه یه منظور داره…

اون موقع من چک میکنم زیر گاز خاموش باشه، کسی در میزنه، چراغ جایی روشن نمونده باشه و…!

یه روز با وجود این که تمام اینا رو چک کرده بودم بازم الله اکبر ادامه داشت،

وقتی نمازش تموم شد با عصبانیت گفت مگه کوری نمیبینی گرممه میگم کولر رو روشن کن….!
فک و فامیله داریم ؟
.
.
.
بچه بودم بابام منو برده بود شهر بازی سوار تاب زنجیری شده بودیم ، هنوز دور نگرفته بود دستگاه که دیدم بابام داره از ترس داد و هوار میکنه..

طرف نگه داشته دستگاهو به بابام میگه چی شده ؟ میگه این پسر من میترسه مارو پیاده کن ! فک و فامیله داریم؟
.
.
.
برای دخترخالم توی فیس بوک صفحه درست کردم بعد یه هفته رفتیم دیدم صد نفر دوست داره

اونوقت درخواست دوستی براش فرستادم برام پیغام گذاشته شما کی هستی!!!! فک و فامیله داریم
.
.
.
نشستیم داریم فیلم اکشن میبینیم یه دفه بابام یه لگد محکم بهم زد.میگم چرا میزنی؟

میگه خواستم حس ال ای دی سه بعدی بهت بدم که جلو دوستات احساس حقارت نکنی !!!

فک و فایمله داریم !
.
.
.
مادرم داشت چیپس میخورد یهو گفت اوه اوه چقدر تنده فلفلیه؟ بعد روی چیپسو نیگا کرد گفت نه, نوشته کچاپ !

بعد با خیال راحت شروع به چیپس خوردن کرد و به این ترتیب چیپس دیگر تند نبود! فک و فامیله داریم؟
.
.
.
ه داماد داریم هر وقت که میاد خونمون سر شام و نهار بشقابشو میده مامانم میگه:” مامانم شما زحمتشو بکش ”

اونم رودرواسی گیر میکنه همه گوشتارو خالی میکنه بشقابش.ما هم استخوان لیس میزنیم

فک و فامیل سیاستمداره داریم؟

.
.
.
رفتم یه پیراهن خریدم پوشیدم مادرم دیده میگه عوضی عجب پیرهنی خریدی لامصب چقدر بهت میاد ! یه ماشالا از زبونش در نیومد ! فک و فامیله دارم ؟!
.
.
.
با دخترعمم رفتیم خرید رفتیم لوازم آرایشی دیگه به فروشنده نمیگه رژ نارنجی میخوام، میگه وقتی پفک میخوریم لبمون چه رنگی میشه؟

یه رژ اون رنگی میخوام! اینم فک و فامیله ما داریم؟
.
.
.
یکی از آشناهامون تو کار نصب ایزوگامه، ‌بعد خونه خودش هر وقت بارون میاد از سقف آب چکه میکنه، دیواراش هم همه نم کشیده و ترک خورده!

فک و فامیله داریم؟
.
.
.
بابام میگه یه خودکار از تو کیفت در بیار دستمو کردم تو کیفم دارم دنبال خودکار میگردم میزنه پس کلم میگه:

زود باش مگه قرعه کشی یه هی دست میندازی توش می چرخونی ! ؟؟؟ فک وفامیله داریم !
.
.
.
ابام بهم گفت پدر سگه کره خر ! دچار بحران شخصیتی شدم چطور همچین چیزی ممکنه؟! فک و فامیله داریم ؟!
.
.
.
رفتیم ایران خودرو بابام میگه پراید دارید؟ فک و فامیله داریم……

.
.
.
امانم گیر داده یه اهنگی هست بگرد ببین می تونی دانلودش کنی ؟! می گم اسمشو بگو ؟

می گه نه اسم خودشو می دونم نه خوانندشو ولی اولش یه ریتمی داره مثل ” دیدینگ دیدینگ دینگ ” ….
شما بگین الان من چی سرچ کنم توی نت ؟ فک و فامیله داریم؟
.
.
.
با خواهرم داریم از خیابون رد میشیم، یه تویوتا کمری داره از دور میاد، خواهرم دیگه راه نمیاد!

به زور کشیدم بردمش تو پیاده رو، میگم چرا اینجوری میکنی؟

میگه میدونی چقدر کلاس داره آدم با یه تویوتا کمری تصادف کنه؟ خداااااااا!!!!! من از دست این فک و فامیل چیکار کنم؟
.
.
.
یه بار تو یه جمعی بودم مامانم زنگ زد گفت : یه سوالی ازت می پرسم اونجا تابلو نکن ! فقط با اره یا نه جواب منو بده ! باشه ؟
گفتم : باشه
گفت: اوضاع اونجا چه جوریه ؟!!!!!!!!!
فک و فامیله داریم!!!
.
.
.
داشتم فکر میکردم که جواب مسئله ی ریاضیم چی میشه
یهو بابام اومده محکم میزنه تو سرم… میگم من که دارم درس میخونم چرا میزنی؟
میگه میخوام زیاد فکر نکنی افسرده شی
خدائیش فک و فامیله داریم؟
.
.
.
دختر خالم زنگ زده میگه مشخصات کامل لپتابتو بده کار دارم، میگم چیکار داری؟
میگه میخوام یه مدل بالاترشو بگیرم تا چشات در بیاد
فک و فامیله داریم ؟
.
.
.
بابام با کلی‌ دعوا که این شیر‌های گرونو که میگیرم چرا نمیخورین خراب می‌شه می‌ریزیم دور
میگم شیر کاکائو بگیر
میگه نه زود میخورین تموم می‌شه باز باید بگیرم
فک و فامیله داریم!؟
.
.
.
مامانم ۲ ماهه به همه گفته خطش سوخته…رفتم نگاه کردم دیدم سیم کارتشو برعکس انداخته تو گوشی !!!

آخرشم برگشته میگه همش تقصیر توئه بس که با گوشیم ور میری !
فک و فامیله داریم؟



درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 4 خرداد 1391برچسب:, | 18:33 | نویسنده : reza |